سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی پل ششم اهواز برای تردد خودرو‌های سبک

 مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان از بازگشایی پل ششم اهواز از روز شنبه ۲۰ آذرماه برای تردد خودرو‌های سبک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هدایت‌الله زارع‌زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان گفت: با توجه به ضرورت انجام عملیات ترمیم پل ششم مقرر شده بود از ۹ آذر تا زمان ترمیم و مرمت کامل پل، تردد کلیه وسایط نقلیه (با توجه به عدم امکان جدا سازی سبک و سنگین) ممنوع شود.

او افزود: با توجه به بررسی‌های کارشناسی ترافیکی و به منظور تسهیل عبور مرور شهروندان، تصمیم بر این شد با اجرای تدابیری شامل استقرار محدودکننده دروازه‌ای ظرف ۳ روز آینده در مبادی ورودی پل (به منظور جلوگیری از تردد خودرو‌های سنگین) از دو سمت شرق و غرب، تردد خودرو‌های سواری و سبک روی پل مجدداً برقرار شود.

زارع‌زاده با بیان اینکه به منظور جلوگیری از افزایش آسیب به سازه پل، تردد خوردرو‌های سنگین تا پایان مرمت و اصلاح ممنوع خواهد بود، اصریح کرد: بنا بر تشخیص و ضرورت و بر اساس گزارش‌های فنی به حوزه عمرانی استانداری، موضوع آسیب‌های وارده به پل ششم از آبان‌ماه سال جاری در دستور کار شورای فنی استان قرار گرفت.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان ادامه داد: ضرورت ترمیم قسمت‌های آسیب‌دیده پل تصویب شد و جهت اجرای عملیات با توجه به مرزی بودن پل میان شهر‌های اهواز و کوت عبدالله جلساتی با طرفین برگزار شد. در نهایت به منظور تصمیم‌گیری از منظر ترافیک، این موضوع طرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.