سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۴۰ درصدی خاموشی برق در سیستان و بلوچستان

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: میزان خاموشی برق در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، محمد علی سماعی معاون بهره ‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: طی اقدامات انجام شده توسط پرسنل توزیع برق، همکاری مردم و ادارات این استان میزان خاموشی برق در نیمه اول امسال  نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: انجام مانور‌های عملیاتی مختلف در جهت احداث و اصلاح شبکه، اقدام به موقع پرسنل در رفع خاموشی و همکاری مردم در استفاده بهینه از انرژی به رغم بسیاری از مشکلات صنعت برق در سالجاری، باعث کاهش خاموشی در این استان و رضایتمندی مردم شد.

وی در ادامه به صرفه جویی هفت هزار مگاوات ساعتی توزیع برق سیستان و بلوچستان با انجام تعمیرات خط گرم اشاره کرد و گفت: انجام تعمیرات خط گرم در پنج ناحیه دیسپاچینگی استان، سبب صرفه جویی انرژی به میزان هفت هزار و ۶۰۶ مگاوات ساعت در نیمه اول  امسال  شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: اعتبار این میزان صرفه جویی، ۲ میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان بر آورد شده است.

وی گفت: ۹۸ دستگاه ترانسفورماتور نیز با اعتباری بیش از ۵۶۲ میلیون تومان طی این مدت اورهال شده است که از این تعداد ۹۰ دستگاه تعمیر و ۸ دستگاه اسقاط شده است.

سماعی با اشاره به بازدید‌های دوره‌ای از تجهیزات شبکه برق گفت: در نیمه اول سال جاری بازدید و سرویس ۴۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۸ کیلومتر شبکه روشنایی معابر انجام شده است.

وی گفت: همچنین بازدید و سرویس هزار و ۷۵۰ دستگاه پست هوایی و ۲۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط طی این مدت انجام شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به برنامه‌های دفتر نظارت و برنامه ریزی اشاره کرد  و گفت:  تدوین رویه ها، راهکار‌ها و دستورالعمل‌های لازم به منظور ارتقای فرآیند‌های برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر نگهداری و تعمیرات شبکه‌های توزیع، بهبود فرآیند و افزایش بهره وری مدیریت دارایی و تعمیرات (نت) شرکت‌های توزیع در حوزه‌های ستادی و عملیاتی، افزایش اثربخشی استراتژی‌ها در حوزه نت و ایجاد نظم و انضباط فنی در فرآیند‌های بازدید، تعمیرات و پیشگیری از خرابی تجهیزات از جمله اقدامات این دفتر است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.