سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز آموزش مهارت‌های بالینی در بیمارستان آیت الله کاشانی(ره) شهرکرد

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از افتتاح مرکز آموزش مهارت‌های بالینی یا اسکیل لب این دانشکده در بیمارستان آیت الله کاشانی (ره) شهرکرد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید عالی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مرکز آموزش مهارت‌های بالینی یا اسکیل لب این دانشکده با هدف آموزش مهارتهای بالینی به فراگیران پزشکی در رشته ها و سطوح مختلف در قالب کارگاه های عملی و همچنین برگزاری امتحانات صلاحیت بالینی و ایجاد فضایی جهت ارزیابی های دوره ای و ایجاد فضایی بالقوه جهت تولید محتوای الکترونیکی توسط اساتید با صرف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

او ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری، فضای کلینیک آموزشی واقع در بیمارستان آیت الله کاشانی (ره) شهرکرد با صرف هزینه حدود ۲۵۰ میلیون تومان به اسکیل لب تغییر کاربری داده شد.

عالی ادامه داد: در این فضا با صرف حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه، ۱۵ ایستگاه جهت برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های بالینی و آزمون‌ها ایجاد شد.

او افزود: با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده و بررسی استاندارد‌های آموزش بالینی، با کیفیت‌ترین و به روز‌ترین مولاژ‌های موجود در ایران با قیمت ۳ میلیارد تومان خریداری شد.


بیشتر بخوانید


عالی ادامه داد: مولاژ‌های خریداری شده به تفکیک کاربرد در اتاق‌های مجزا با عناوین اینتوباسیون و احیا بالغین، اینتوباسیون و احیا اطفال و نوزادان، سمیولوژی و معاینات بالینی، جراحی، زنان و اتاق معاینات مولاژ هوشمند مستقر شد.

عالی یادآور شد: تجهیزات آموزشی و پزشکی مورد نیاز نیز با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان خریداری شد.

او با بیان اینکه برای خرید تجهیزات اداری و مصرفی مورد نیاز هم حدود ۵۰ میلیون تومان هزینه شد گفت: در این فضا با توجه به اهمیت ضبط و آرشیو کارگاه‌های برگزار شده ، تولید محتوای الکترونیکی و همچنین تامین امنیت محیط و کاربران، تعداد ۱۶ عدد دوربین پیشرفته با قابلیت نمایش آنلاین و ضبط و آرشیو صدا و تصاویر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان خریداری و نصب شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.