سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق ساعت فروشی فردیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری سارق سابقه داری که اقدام به سرقت تعدادی ساعت گران قیمت به ارزش ۴ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی وقوع سرقت در یک مغازه ساعت فروشی و به سرقت رفتن تعدادی ساعت گران قیمت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: در ادامه ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند که سارق قصد فروش ساعت‌ها به قیمت پایین‌تر نسبت به ارزش واقعی آن‌ها در سایت خرید و فروش لوازم دست دوم را دارد که بلافاصله وارد عمل شده و پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مقام قضایی به آنجا اعزام و در یک عملیات ضربتی این سارق حرفه‌ای را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ملکی با اشاره به کشف ساعت‌های مسروقه در مخفیگاه متهم، گفت: کارشناسان ارزش ساعت‌هایی که این سارق به سرقت برده بود را حدود ۴ میلیارد ریال برآورد می‌کنند.

او با اشاره به اعتراف صریح متهم به سرقت ساعت‌های گران قیمت از مغازه شاکی و تکمیل و ارسال پرونده به مراجع قضایی، افزود: شهروندان ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی، منزل و مغازه خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.