سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی عامل برداشت غیرمجاز درزابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ازشناسایی فردی که ازحساب یک شهروند اقدام به برداشت ۴۴ میلیون ریال به صورت غیر مجاز کرده بود خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سرهنگ " احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: در استعلام از حساب شاکی پرونده مشخص شد که برداشت غیرمجاز به دو صورت کارت به کارت و خرید اینترنتی انجام گرفته است.

وی  گفت: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از سرنخ‌های بدست آمده عامل برداشت غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی قضایی به پلیس فتا دعوت کردند.
سرهنگ "ثمره حسینی" گفت: متهم که مردی ۲۹ ساله بود در بازجویی‌های اولیه به عمل آمده منکر هرگونه بزه انتسابی گردید ولی در مواجهه با ادله ومستندات پلیسی به برداشت غیرمجاز ۴۴ میلیون ریال از حساب شاکی با دست آوردن اطلاعات و رمز‌های عبور که در اختیار داشته بود اعتراف کرد.

وی گفت: با توجه به افزایش خدمات از طریق اینترنت و به منظور پیشگیری از سوء استفاده افراد سودجو، از در اختیار قرار دادن مشخصات حساب بانکی و رمز دوم کارت خود به دیگران خودداری کنند. همچنین هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت‌های اینترنتی حتما از کیبورد‌های مجازی استفاده کنید، در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه، از محل‌های مطمئن و دارای مجوز استفاده نموده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.