فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از شناسایی و دستگیری ۱۵ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان و اعتراف آن‌ها به ۲۷ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ، سرهنگ غلامرضا صیاد اربابی فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از شناسایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق، اماکن خصوصی، منزل و مغازه در حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: به منظور پیشگیری از سرقت و مقابله باسارقان طرح ارتقاء امنیت عمومی شهرستان با جدیت در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری تصریح کرد: در راستای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی موفق شدند ۱۵ نفر از سارقانی را که اقدام به سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان نموده بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، آن‌ها را در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.
سرهنگ صیاد اربابی با اشاره به کشف بیش از ۹۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه دربازرسی از مخفیگاه‌های سارقان بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات تخصصی صورت گرفته تا کنون به ۲۷ فقره انواع سرقت شامل ۹ فقره سرقت سیم برق، ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۳ فقره سرقت منزل و ۴ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان اقرار کرده اند.
سرهنگ صیاد اربابی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی واهتمام به حفظ اموال خود، در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار