سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

۱۶ آذر یادآور حرکت دانشجویان آزادی‌خواه است

استاندار سمنان در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، این روز را یادآور حرکت جوانانی دانست که فریاد آزادی و آزادگی را سردادند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با انتشار پیامی فرارسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان پر تلاش میهن اسلامی و استان سمنان تبریک گفت و بیان کرد: آذر هر سال یادآور حرکتی درخشان و طلیعه‌ای پرشکوه از جنبش و تکاپوی جوانانی است که آزادی و آزادگی را با صدایی رسا فریاد زدند و تن از قید و بند اسارت استبداد، رهایی بخشیدند.

او در ادامه پیام خود آورده است: جوانان رشید و دانشجویان فداکار و غیرتمند، در این روز بزرگ سینه خویش را آماج گلوله‌های بدخواهان و کینه‌توزان این کشور قراردادند و ندای حق‌طلبی ملت بزرگ ایران را در گوش جهانیان فریاد زدند.

هاشمی ادامه داد: امروز دانشگاه و دانشجوی ایرانی نمادی از آگاهی بخشی و عزتمندی نسلی پویا و حق‌خواه است که با سلاح علم و دانش به پیکار با شب‌پرستان و کوردلان پرداخته و بیرق افتخار و اقتدار این سرزمین اساطیری و الهی را در سراسر گیتی به اهتزاز درآورده است.

او اظهار داشت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جنبش دانشجویی و به ویژه با ادای احترام به روح بلند دانشجویان شهید استان سمنان، فرارسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو را به تمامی دانشجویان، استادان دانشگاه و پویندگان طریق علم آموزی و معرفت در سراسر میهن اسلامی و به ویژه مراکز آموزش عالی در استان پهناور سمنان تبریک عرض می‌کنم.

استاندار سمنان اظهار امیدواری کرد: در پرتو فضای سازنده اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ایجاد شده در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جهادی و مردمی آیت الله دکتر رئیسی، دانشجویان در جهت کسب علم و دانش، آرمان گرایی، فسادستیزی، عدالت محوری، حقیقت جویی، آزادی طلبی و توجه به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشند.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.