سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبار برای پروژه‌های عمرانی روستا‌های فاقد دهیاری

فرماندار شهرستان تفت گفت: شهرستان تفت در جذب اعتبارات تخصیص‌یافته در استان یزد پیشتاز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان با تقدیر از تلاش مدیران اجرایی این شهرستان در جذب اعتبارات تخصیص یافته گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی، شهرستان تفت در جذب اعتبارات تخصیص یافته در استان یزد پیشتاز است.

او اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته تمامی اعتبار تخصیص یافته در سال گذشته برای پروژه‌های عمرانی مختلف در شهرستان تفت جذب شده و امیدواریم این رویه امسال نیز ادامه یابد.

فرماندار شهرستان تفت با تخصیص منابع اعتباری روستا‌های فاقد دهیاری این شهرستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: برای ماه‌های مرداد، شهریور و مهر اعتباری بیش از بیست و دو میلیارد ریال به حساب فرمانداری واریزشده و برای پروژه‌های عمرانی روستا‌های فاقد دهیاری هزینه خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: برای اجرای پروژه‌های مختلف در روستا‌های فاقد دهیاری، بخشداری‌های شهرستان آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی به منظور اجرای پروژه‌های مختلف به صورت مشارکتی هستند.

کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد نیز که در این جلسه حضور داشتند به ارائه گزارشی از تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۰ و طرح سند ملی آمایش سرزمین پرداختند.

در ادامه این جلسه هریک از مدیران دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان به ارائه گزارشی از اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهرستان پرداختند و در پایان پیرامون نحوه هزینه کرد اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری تصمیم لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.