سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۷۰هزار قلم دارو، قبل از خروج از کشوردرسیستان و بلوچستان

پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان موفق به دستگیری یک باند سازمان یافته قاچاق دارو در شهر زاهدان شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،   سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق، قصد انتقال غیرقانونی یک محموله بزرگ دارویی از تهران به شهر زاهدان و سپس خروج غیرقانونی آن‌ها از مرز‌های شرقی، به خارج ازکشور را دارند.

وی افزود: در این رابطه مأموران با رصد و کنترل نامحسوس تحرکات اعضای این باند، سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را که بوسیله یک دستگاه کامیون در حال انتقال محوله دارویی به یکی از انبار‌های حومه شهر زاهدان بودند روئیت و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی بیش از ۲۷۰ هزار قلم انواع اقلام داروی قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف شد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: ارزش اقلام دارویی کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان سازمان غذا و دارو بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۳ فرد متخلف و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.