سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد:

بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ در هسته مرکزی شهر

مسگری گفت: ساخت پارکینگ در هسته مرکزی شهر در برنامه‌های سال ۱۴۰۰ مورد توجه است و سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمود مسگری نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت توسعه پارکینگ در شهر قم، گفت: شورای اسلامی شهر در موضوع ساخت پارکینگ مصوبه‌ای داشته که درآمد‌هایی که از حذف پارکینگ و یا تخلف‌هایی که در کمیسیون ماده ۱۰۰ در موضوع پارکینگ‌ها بوده در حسابی مسدود شود و تنها در حوزه ساخت پارکینگ‌های عمومی استفاده شود.

به گفته نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم ، در حال حاضر نیز نقاطی شناسایی‌شده و سیاست شورای اسلامی شهر این است که نقاطی در هسته مرکزی شهر شناسایی و با رویکرد‌های سرمایه‌گذاری از سرمایه بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ استفاده شود.

مسگری با تأکید بر اینکه باید مشوق‌هایی برای بخش خصوصی در ساخت پارکینگ در نظر گرفته شود و اعتباری که در اختیار شهرداری بوده در بخش تملک استفاده شود ابراز کرد: باید به دنبال ساخت پارکینگ‌های مدرن باشیم و از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده شود.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم  تصریح کرد: شورای اسلامی شهر ساخت پارکینگ را در سال ۱۴۰۰ در برنامه خود قرار داده و برای سال آینده نیز قطعاً نهضت ساخت پارکینگ دنبال می‌شود تا به مرحله خوبی از ساخت پارکینگ برسیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.