تازه‌ترین اخبار انتخابات شورا‌های شهر و روستای قم را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ۲۸ خرداد  روز تکرار وفاداری ملت به انقلاب در قاب انتخابات رقم می‌خورد ، در فرصتی که باقی مانده از نامزد‌های انتخابات  شورای اسلامی شهر و روستا توقع می‌رود تبلیغاتی را انجام دهند که در تصمیم گیری آگاهانه مردم موثر باشد.

مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا  از بیستم خردادماه آغاز شده است  و به مدت یک هفته ادامه دارد.

تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی در قم تشکیل نشده است 

حجت الاسلام والمسلمین مظفری ،رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد اظهارکرد: انتخابات پیش رو مهم و سرنوشت ساز است و علی رغم تلاش های دشمنان در مایوس کردن مردم از صندوق های رای،  حماسه ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی خلق خواهد شد.

او گفت: ستاد های پیشگیری و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی در استان تشکیل شده و تبلیغات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را رصد می کنند و تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی در قم  تشکیل نشده است.

گفت و گوی آنلاین نامزدهای  انتخابات شورای اسلامی شهر قم

گفت‌وگوی آنلاین با موضوع "چالش‌های مدیریت شهری" از نگاه نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مقدس قم به همت پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) و همکاری خبرگزاری مهر، پایگاه خبری قم‌فردا و نسیم قم برگزار می‌شود.

در دومین جلسه این گفت‌وگوی زنده اینترنتی «محمود مسگری» سخنگوی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم و «سید مجتبی علامه» معاون اداره کل میراث فرهنگی استان قم درخصوص چالش‌های مدیریت شهری و راهکار‌های مقابله با آن به سوالات طراحی شده کارشناسان پاسخ  دادند.

این گفت و گوی آنلاین جمعه ۲۱ خرداد ساعت ۲۱ به صورت زنده از حساب اینستاگرام قم‌نا دنبال شد.

تریبون آزاد انتخاباتی ویژه نوجوانان در پردیسان


به همت پایگاه شهیده واعظی در یکی از مجتمع‌های پردیسان تریبون آزاد با موضوع انتخابات ویژه نوجوانان  برگزار شد.

 حجت الاسلام موسی کاظم حضور نوجوانان در تریبون آزاد را فرصتی برای داشتن مباحثی مفید در رابطه با انتخابات دانست و مسابقه‌ای به صورت گروهی ترتیب داد که در این مسابقه در هر گروه در کنار بزرگسالان یک نوجوان حاضر بود و برای شرکت در گفت و گو‌ها سوالاتی با موضوع انتخابات  را مطرح کرد تا نوجوانان در کنار بزرگتر‌ها به جوابی منطقی برسند؛نوجوانان با جواب‌های قانع کننده در پشت تریبون قرار گرفتند و مطالب خود را به حاضرین ارائه دادند.

در پایان  نوجوانان برگزیده  تریبون آزاد برای شرکت در مرحله نهایی در سطح مناطق پردیسان به حوزه حضرت آسیه (س) معرفی شدند.

حجت الاسلام موسی کاظم هدف از برگزاری این نوع مسابقه را تشویق نوجوانان به شرکت در مباحث انقلابی، سیاسی، فرهنگی و افزایش اطلاعات در رابطه با این که چرا باید در انتخابات حاضر شویم بیان کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار