سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۴۶ میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی به علوم پزشکی سبزوار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با ابلاغ سازمان برنامه و بودجه، ۴۶ میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی برای اجرا و یا تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی این دانشگاه اختصاص یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا مسلم  رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه با ابلاغ سازمان برنامه و بودجه، ۴۶ میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی برای اجرا و یا تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی این دانشگاه اختصاص یافته است، گفت: با بهره مندی از این اعتبار محرومیت زدایی، بخش عمده‌ای از طرح‌های بهداشتی و درمانی این دانشگاه، که به علت نبود اعتبارات لازم نیمه تمام مانده بود، تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او گفت: آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید پایگاه انتقال خون، تکمیل چهار مرکز خدمات جامع سلامت شهری سبزوار و چندین طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد از محل این اعتبارت انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طی سال‌های گذشته ۱۰۱ هزار مترمربع فضای بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در غرب خراسان رضوی احداث شده است.

مسلم گفت: ۶۱ هزار متر مربع از فضا‌های بهداشتی و درمانی در حوزه علوم پزشکی سبزوار احداثی و ۴۰ هزار مترمربع بهسازی کامل بنا‌های موجود بوده است.

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//س.ع

برچسب ها: سبزوار ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.