سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کارگاه تولید تیرچه ساختمانی در باغملک

کارگاه تولید تیرچه ساختمانی برادران سلیمانی در شهرک صنعتی شهرستان باغملک افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی سلیمانی مدیر کارگاه تیرچه ساختمانی گفت: کارخانه تولید و مونتاژ تیرچه ساختمانی با بکارگیری ماشین آلات و ابزار روز مطابق استاندارد‌های بین الملی آماده خدمات رسانی به مردم بوده و امید است مسئولین شهرستان با عنایت به سرمایه گذاری صورت گرفته در این منطقه محروم، به منظور حمایت از تولید و تشویق پشتیبان ما باشند.

او افزود: افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و اینکه محصول مورد نیاز در صنعت ساختمان با کیفیت هر چه بیشتر و ارزانتر و جلوگیری از اتلاف وقت به دست مصرف کننده برسد، تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتیم که در این راستا انجام مونتاژ کامل و بتن ریزی و بارگیری نیز به صورت مکانیزه صورت بگیرد.

سلیمانی بیان داشت: در جهت ایجاد اشتغال به طور مستقیم تعداد ۱۰ نفر نیروی متخصص و کارگر ساده بکار گیری شود و تولید این محصول در شهرستان میتواند گامی موثر در پیشبرد صنعت ساختمان در منطقه باشد.

مدیر این کارگاه تولیدی رتصریح کرد: روش‌های ساخت و مونتاژ و کیفیت کار مورد تایید ریاست سازمان نظام مهندسی و انبوه سازان میباشد که مورد توجه مدیریت و کادر فنی کار خانه قرار گرفت و امید است مسئولین شهرستان با عنایت به سرمایه گذاری صورت گرفته در این منطقه محروم به منظور حمایت از تولید و تشویق سرمایه گذاری بیشتر در منطقه از هیچ کوششی دریغ نفرمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.