سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت و بهره‌برداری‌ چهار طرح خیرساز در دانشگاه سمنان

رئیس دانشگاه سمنان گفت: ۴۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال برای چهار طرح خیرساز در حال ساخت و بهره‌برداری‌شده دانشگاه سمنان هزینه شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان گفت: ساخت دو خوابگاه دانشجویی با فضای هر کدام ۵۱۴ متر مربع زیر بنا از سال ۹۷ در این دانشگاه آغاز شد که خیران نیک اندیش اعوانی و پورفخار نیز در ساخت آن‌ها مشارکت دارند.

او گفت: تا کنون برای ساخت خوابگاه شماره یک که خیر اعوانی در آن مشارکت دارد، ۲۰ میلیارد ریال از سوی این خیر هزینه شد و دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

رئیس دانشگاه سمنان تصریح کرد: برای خوابگاه شماره دو این دانشگاه نیز که ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تا کنون ۱۱ میلیارد ریال از سوی خیر پورفخار هزینه شد.

نصیری با بیان اینکه دو خوابگار در دو طبقه در حال ساخت است، تصریح کرد: با تکمیل این دو طرح ۹۶ نفر به ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه سمنان اضافه می‌شود.

او به دو طرح عمرانی خیرساز دیگر این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دو ساختمان رخت‌‍شوی‌خانه ویژه دانشجویان دختر و پسر و تجهیز آن‌ها نیز به همت خیران شرکت پیمانکاری پل بند مسعود حقیقت نیز اجرا و افتتاح شد.

رئیس دانشگاه سمنان گفت: این دو ساختمان مجزا با زیربنای هر کدام ۷۵ متر مربع و با اعتبار ۱۵۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ساخته و تجهیز شد.

دانشگاه سمنان حدود ۱۴ هزار دانشجو و ۸۰۰ عضو هیات علمی دارد.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.