معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: ۱۸ عنوان برنامه به مناسبت شانزدهم آذرماه روز دانشجو، برای دانشجویان دانشگاه سمنان در نظر گرفته شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،بهروز گل‌محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه سمنان گفت: دانشگاه سمنان با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان، کانون دانشجویی دفاع‌مقدس، کانون‌های فرهنگی، کانون دانشجویی شعر و ادب، نشریات دانشجویی، کانون دانشجویی هلال احمر و کانون دانشجویی گفتمان آزاد اندیشی برنامه‌هایی را به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌کند.

او افزود: این برنامه‌ها از ۱۵ آذرماه آغاز شده و تا روز دانشجو ادامه دارد، همچنین برخی از برنامه‌ها برای سهولت دسترسی دانشجویان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

گل محمدی ادامه داد: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، برپایی تریبون آزاد در شهر، صدور و قرائت بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه سمنان در نماز جمعه و تقدیر از خانواده‌های هشت شهید دانشجوی دانشگاه سمنان از جمله برنامه‌ها است.

او اضافه کرد: فضاسازی محیط و سایت دانشگاه، گفتگو با دانشجویان، تقدیر از دانشجویان اثرگذار فرهنگی، برگزاری مسابقه شعر، انتشار ویژه نامه‌های دانشجویی، دیدار با خانواده شهدای دانشجو و برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجو از دیگر برنامه‌های دانشگاه سمنان به مناسبت روز دانشجو است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه سمنان تصریح کرد: برگزاری مراسم مجازی گرامیداشت روز دانشجو نیز دیگر برنامه در نظر گرفته شده است.

گل محمدی ابراز داشت: چند برنامه فرهنگی دیگر نیز در این مدت برگزار می‌شود.

انتهای / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار