سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشویق دانش‌آموزان نسبت به تزریق واکسن کرونا رسالت مهم آموزش و پرورش

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: آموزش و پرورش در تشویق دانش‌آموزان و والدین آن‌ها نسبت به انجام تزریق واکسن کرونا رسالت مهمی بر عهده دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری مهار شیوع کرونا را نیازمند اقدامات عملیاتی دانست و گفت: نظارت بر اجرای مصوبات در این خصوص از اهمیت بالایی برخوردار است که به همین منظور تیم رصد با محوریت دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود.

او اظهار داشت: پیگیری اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، تیم‌هایی را برای رصد چگونگی اجرای مصوبات مامور کنند.


بیشتر بخوانید


حیدری ادامه داد: فوت حتی یک نفر بر اثر ویروس کرونا غیرقابل پذیرش نیست و از تلاش‌ها و خدمات کادر بهداشت و درمان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قدردانی می‌شود، اما می‌طلبد برای پیشگیری از ابتلا و فوت هم‌استانی‌ها اقدامات موثرتری انجام داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: آموزش و پرورش در تشویق دانش‌آموزان و والدین آن‌ها نسبت به انجام تزریق واکسن کرونا رسالت مهمی بر عهده دارند.

او با بیان اینکه هر قشری باید متناسب با جمعیت هدف خود نسبت به فرهنگسازی برای تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بپردازد، افزود: یکی از مهمترین این اقشار اصناف هستند و دانشگاه علوم پزشکی باید بر نحوه رعایت دستورالعمل‌ها در این قشر نظات جدی داشته باشد.

حیدری ادامه داد: فرمانداران نیز از درمانگاه‌های شهرستان خود بازدید کنند و مسائل و مشکلات را گزارش دهند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.