سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی سن ایچ ساوه:

ضعیف‌ترین بازی لیگ را شاهد بودیم

حسن زاده در حاشیه بازی با راگا گفت: قرار نبود با تساوی به یک امتیاز اکتفا کنیم که منجر به دریافت گل شد.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در پایان دیدار با راگای شهر ری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بدلیل مصدومیت چند بازیکن و کمبود نفرات، فشار مضاعفی از لحاظ بدنی به بازیکنان تحمیل شد و ضعیف‌ترین بازی لیگ را شاهد بودیم.

حسن زاده افزود: موقعیت‌های خوبی در این بازی ایجاد کردیم و حتی توانایی برد را هم داشتیم که به لحاظ اعتماد به نفس بالای تیم، پاور پلی را ادامه دادیم و قرار نبود با تساوی به یک امتیاز اکتفا کنیم که منجر به دریافت گل شد.

او اضافه کرد: فشار وارده بر بازیکنان، تمرکز آن‌ها را از بین برد و موجب شد تا بازیکنان ضعیف‌ترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی سن ایچ ساوه در باره قضاوت این دیدار هم گفت: ما با همه اجحاف‌های صورت گرفته، هیچ گاه مانند سایر باشگاه‌ها به موضوعات حاشیه‌ای داوران و ساخت کلیپ از اشتباهات داوری و انتشار در فضای مجازی نپرداختیم و این موضوع باعث شده تا فشار بیشتری به تیم ما آورده شود.

او ادامه داد: این بازی قطعا اشتباهاتی مانند خطای روی مهاجم ما که فرصت گل را گرفت داشت و یا چند سوت درست که می‌توانست در نتیجه تاثیر گذار باشد، اما در کلیت نمی‌توان بازی ضعیف تیم سن ایچ را توجیه کرد.

رضایی مربی راگا هم گفت: پیروزی هفته گذشته در برابر زندی بتن کلاردشت؛ موجب ارتقا روحی و روانی تیم شد و توانستیم در این هفته به خوبی تیم سن ایچ ساوه را آنالیز کنیم.

رضایی تیم سن ایچ را یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال دانست و افزود: بازیکنان ما انصافا تمام دقایق بازی را جانانه بازی کردند و همه می‌دانند بازی درسالن فجر شهر ساوه برای هر تیمی مشکل ساز است.

در پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، سن ایچ ساوه میزبان راگا شهر ری بود و با باخت ۳بر۲ به این تیم خود را برای آغاز نیم فصل پایانی آماده کند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.