سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان کرمان:

دپوی مواد مخدر در یک منزل روستایی لو رفت

سردار ناظری گفت: ماموران پلیس کهنوج با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس هرمزگان، بیش از ۳۱۶ کیلو تریاک دپو شده در یک منزل روستایی را کشف کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به منظور مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس استان هرمزگان با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی یک محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل واقع در یکی از نقاط روستایی شهرستان کهنوج مطلع شدند و این موضوع را به پلیس این شهرستان جنوبی استان کرمان گزارش کردند.

او افزود: در این رابطه تیم‌های عملیاتی پلیس شهرستان کهنوج، بدون فوت وقت و با اشرافیت اطلاعاتی خود، منزل مورد نظر را شناسایی و با حضور ضربتی در این محل، متوجه شدند کسی در این منزل حضور ندارد. از این رو ضمن هماهنگی قضائی وارد این منزل شده و در بازرسی از یکی از اتاق‌های این خانه، ۳۱۶کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

سردار ناظری بیان داشت: در پی این عملیات اطلاعاتی و ضربتی پلیس ۲ استان همجوار، فرد یا افراد مرتبط با این محموله به شدت غافلگیر و قبل از آغاز عملیات پلیس از این منزل متواری شدند؛ اما با اشرافیت اطلاعاتی خوبی که پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج بر این حوزه دارد، در هر مکانی که مخفی شوند، باید منتظر دستگیری زود هنگام خود باشند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.