سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت بازداشتگاه در راور

عملیات اجرایی ساخت بازداشتگاه قانونی در شهرستان راور در حال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری و استوارزاده معاون دادستان شهرستان راور از روند ساخت بازداشتگاه (زندان) در شهرستان راور، بازدید کردند. 

در حاشیه این بازدید ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری راور گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندی، تسهیل و تسریع امور مربوط به زندانیان شهرستان راور و رفاه حال خانواده‌های زندانیان و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دادگستری راور، عملیات اجرایی ساخت بازداشتگاه (زندان) در شهرستان راور، آغاز شد.

فرحبش بیان کرد: با توجه به اینکه نقل و انتقال متهمان و محکومان به بازداشتگاه شهرستان کرمان، مخاطرات و هزینه‌های قابل توجهی را به دادگستری و مراجع انتظامی و امنیتی تحمیل می کند با تکمیل و اتمام عملیات ساخت بازداشتگاه در شهرستان راور، علاوه بر کاهش هزینه‌های مادی و معنوی و صرفه جویی در وقت، عمده مشکلات مربوط به زندانیان از جمله انتقال زندانیان و نحوه ملاقات قضات و خانواده‌های زندانیان با آن ها نیز مرتفع خواهد شد.

استوارزاده، معاون دادستان راور گفت: روند اجرای پروژه ساخت بازداشتگاه راور از سوی دادستانی با جدیت نظارت و پیگیری خواهد شد و امیدوار هستیم با کمک مسئولان در سریع ترین زمان ممکن، این پروژه به پایان برسد.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.