سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورداری خانوارهای روستایی چالدران از راه آسفالته به ۶۷ درصد می رسد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالدران گفت: برخورداری خانوارهای روستایی این شهرستان از راه آسفالته با اتمام طرح های درحال اجرا به ۶۷ درصد می رسد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، سیدهادی باقرزاده  رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالدران با بیان اینکه برخورداری خانوارهای روستایی این شهرستان از راه آسفالته با اتمام طرح های درحال اجرا به ۶۷ درصد می رسد گفت: برخورداری خانوارهای روستایی چالدران، پیش از اجرای این طرح ها ۵۲ درصد بوده که این رقم، ۱۵ درصد افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، ۹ کیلومتر آسفالت راه روستایی در چالدران در حال اجراست که اولویت در این بخش با روستاهای محروم و پرجمعیت است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالدران ادامه داد: تاکنون در محورهای روستایی آبگرم به طول ۲ کیلومتر، عیسی گولیک به طول سه کیلومتر، آرخاشان به طول ۲.۱ کیلومتر و محور قرمزی داش به طول ۲ کیلومتر عملیات آسفالت اجرا شده و هم اکنون در حال بهره برداری است.

باقرزاده بیان کرد: همچنین پروژه های درحال زیرسازی برای آسفالت در محور های روستایی شیخ‌سیلو به طول ۱۲ کیلومتر، راههای روستایی آنتنی به طول ۶ کیلومتر و محور مخور کرد به طول ۲ کیلومتر در حال انجام است که انتظار می رود با فراهم شدن شرایط آب و هوایی و تخصیص قیر در اسرع وقت آسفالت ریزی در آنها انجام گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.