سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دادگستری میبد:

تصویب طرح جامع شهر اولویت شهرداری میبد باشد

حسین بیگی گفت: با هدف رفع مشکلات حوزه شهری میبد، تصویب طرح جدید جامع شهری باید در اولویت شهرداری قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا حسین بیگی رئیس دادگستری شهرستان میبد در دومین نشست مشترک رئیس دادگستری و دادستان شهرستان با اعضا شورای شهر میبد و شهردار با هدف تعامل سازنده و رفع برخی از مشکلات حوزه شهری بر لزوم رعایت قانون در تصمیم گیری‌های شورای شهر و شهرداری تأکید کرد.

او افزود: مهمترین اولویت شهرداری در وضعیت کنونی بحث تصویب طرح جامع کارشناسی شده است و توجه ویژه به این موضوع جهت حل مشکل محدوده و حریم شهر و بافت تاریخی شهر ضروری است.

حسین بیگی با اشاره به درخواست شورای شهر مبنی بر ورود جدی دادگستری و شورای حفظ حقوق بیت المال در جهت حل مشکل طرح جامع شهر و اراضی واقع در مسیر جاده سنتو گفت: دستگاه قضایی برای حل مشکلات مردم در میدان حضور دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی فرو گذار نیست.

او تعیین تکلیف مرز‌های سیاسی شهر میبد را خواستار شد و تصریح کرد: عدم تطبیق مرز‌های تعیین شده بر طرح جامع کنونی شهر و بحث روستا‌های واقع در حریم شهر نیازمند ورود جدی همه ادارات و نهاد‌های مربوطه در شهرستان در جهت حل مشکل این مشکل است.
علی باقرپور دادستان عمومی و انقلاب میبد نیز در این نشست انجام فعالیت‌های فرهنگی در شهر را به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری برشمرد و ابراز کرد: جدیت شهرداری در اجرای آرای کمیسیون ماده صد و برخورد با تخلفات ساختمان نیز از جمله مسائلی است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.