به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رحیمدل، سرپرست معاونت خدمات ومحیط زیست شهری با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی شهرداری گفت: سهولت در ایجاد ارتباط شهروندان با شهرداری برای بیان مشکلات شهری از عمده دلایل راه اندازی سامانه پیامکی است.
او افزود: شهروندان با استفاده از آن میتوانند بسیاری از مشکلات شهری از قبیل فضای سبز، مدیریت پسماند، جمع آوری زباله، خاک و نخاله و ... را با این سامانه که به صورت مستقیم و ۲۴ ساعتی پاسخگو است، در میان بگذارند.
سرپرست معاونت خدمات و محیط زیست شهری در ادامه ضمن درخواست از شهروندان برای مشارکت جویی و حساسیت بیشتر در قبال موضوعات شهری، بیان کرد: با توجه به گستره فعالیتهای مدیریت شهری در حوزههای مختلف برخی نواقص و یا مشکلات با همکاری و مشارکت شهروندان باید اطلاع رسانی شود تا سریعتر به نتیجه برسد که به این منظور سامانه پیامک با شماره ۳۰۰۰۶۹۴۰۵۰ در دسترس شهروندان قرار گرفته است.
انتهای پیام/و