سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله ۲ تنی چوب قاچاق در مهاباد توقیف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: ۲ تن محموله چوب قاچاق از یک دستگاه پاترول در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، خالد خضری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد اظهار کرد: محموله ۲ تنی چوب قاچاق که از نوع چوب بید در یک دستگاه پاترول بارگیری شده بود، با همکاری عوامل انتظامی در ورودی شهر از سمت "حمزه‌آباد" شناسایی و پس از بررسی و اطمینان از قاچاق بودن آن توقیف شد.

خضری افزود: بار این محموله در یکی از شهرستان‌های اطراف بارگیری شده بود و صاحبان آن قصد داشتند که آن را از طریق محور‌های مواصلاتی این شهرستان به مناطق دیگر کشور منتقل کنند.

وی اضافه کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر، یک دستگاه پاترول توقیف و با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد از مردم طبیعت دوست، همیاران طبیعت، دهیاران، شورا‌های اسلامی شهر و روستا خواست تا برای مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی، گزارش‌های خود را مبنی بر تخریب، تصرف و قطع غیرمجاز درختان را به شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

جنگل‌های مهاباد جزو جنگل‌های زاگرس شمالی است که در طول بیش از ۵۰ هزار سال گذشته تشکیل شده و به لحاظ محافظت از منابع آب و خاک، تولید محصولات فرعی، ذخایر ژنتیکی، مصارف درمانی، توانایی‌های اکوتوریستی و ارزش‌های زندگی، دارای اهمیت زیادی است.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.