سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی آثار راه یافته به بخش نهایی جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

۶ اثر نمایشی در بخش نهایی جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری به روی صحنه می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرشید بزرگ‌نیا دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: هیئت بازبینی سی و سومین جشنواره تئاتر استان از میان ۱۴ نمایش حضور یافته در مرحله بازبینی، ۶ اثر را بدون اولویت برای رقابت در مرحله نهایی معرفی کرد.

او نمایش «یوزفکا» به نویسندگی محمد چرمشیر و فرهاد مهندس پور و کارگردانی مهدی جعفری از شهرستان فارسان را یکی از آثار راه یافته به بخش رقابتی جشنواره اعلام و تصریح کرد: نمایش «کل» به نویسندگی جواد خاکسار حقانی و مصطفی محمدی دوست و کارگردانی مصطفی محمدی دوست نیز از دیگر آثار هنرمندان شهرستان فارسان است که به این بخش راه یافت.


بیشتر بخوانید


بزرگ نیا اضافه کرد: نمایش «سیاهی یک لشگر» به نویسندگی لیلا حکمت‌نیا و کارگردانی احمدرضا حیدری از شهرستان بروجن و نمایش «دستگاه» نوشته جواد خاکسارحقانی و کارگردانی اصغر اشراقی از شهرستان شهرکرد از جمله آثاری هستند که در بخش نهایی جشنواره تئاتر استانی به روی صحنه می‌روند.

او از نمایش «راز عروسک» نوشته داود فتحعلی بیگی و کارگردانی ثریا امینیان از شهرستان شهرکرد و «زخم گشوده جهان» به نویسندگی مجید دیندار و کارگردانی اکبر دانیالی از شهرستان لردگان به عنوان ۲ اثر دیگر بخش رقابتی جشنواره نام برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری هم درباره شیوه برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گفت: با توجه به لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، این جشنواره با استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت سالن نمایش به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او افزود: علاوه بر اجرای حضوری این جشنواره، شرایط برای پخش نمایش‌ها با استفاده از سامانه‌های مجازی نیز فراهم خواهد شد تا علاقه‌مندان بتوانند در این فضا نیز نمایش‌های به اجرا درآمده را به تماشا بنشینند.

سی و سومین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری از ۱۲ تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰ در شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انجیر
۱۳:۲۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
موفقیت و سلامتی روز افزون به همه شما مخصوصاً جناب آقای مهدی جعفری عزیز که با وجود سختی‌های فراوان ودوری از فرزندانش خداروشکر موفق شدند، ان شاء الله خداوند متعال بر موفقیت و توفیقاتشان بیفزاید