سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرقد شهدای تکاور نیروی دریایی خرمشهر گلباران شد

فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاورخرمشهر گفت:به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش،محل شهادت نیروهای تکاور خرمشهر در عملیات مروارید گلباران شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، امیر دریادار دوم تکاور سید مرتضی درخوران ،فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر در حاشیه مراسم تجلیل از فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه و ارتش گفت: برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفتم آذر تدارک دیده شده است از جمله این برنامه‌ها گلباران کردن محل شهادت شهدای نیروی دریایی خرمشهر در شمال خلیج فارس است.

او افزود: این برنامه برنامه ای خوب و تاثیرگذار به لحاظ اجرا و روحی روانی بود.

امیر درخوران در ادامه از پیش بینی برنامه های متنوع دیگر برای پرسنل و خانواده تکاوران پایگاه دریایی خرمشهر خبر داد و بیان کرد: برنامه های متنوع و شادی برای خانواده‌های نیروهای پیش‌بینی شده است از جمله آنها برنامه «شب خاطره» است که در آن بازماندگان خاطرات زمان ماموریت را در جشن ها و برنامه های شاد و متنوع تدارک دیده شد دیگری روایت می کنند.

او همچنین از اجرای صبحگاه مشترک به عنوان دیگر برنامه اجرا شده به این مناسبت یاد کرد و گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان خرمشهر و مسئولان روز گذشته برگزار شد.

بنا به گفته های فرمانده پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر به دلیل بیماری کرونا عمده برنامه محدوده خانواده نیروهای دریایی اختصاص یافت و برای امسال برنامه عمومی در سطح شهرستان در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.