سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صاحب عنوان اولین کاشی ماندگار تربت جام کیست؟

 رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت جام گفت: به منظور زنده نگه داشتن هنر‌های سنتی و محلی تربت جام، کاشی ماندگار بر سر در منزل محمد فاروق کیانی نصب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلام رسول رحیمی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت جام گفت: با پیگیری‌های انجام شده و به منظور زنده نگه داشتن هنر‌های سنتی و محلی با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و جمعی از مدیران شهرستان و هنردوستان کاشی ماندگار بر سر در منزل استاد محمد فاروق کیانی نصب شد.

او افزود: طرح کاشی ماندگار بر اساس وظایف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جهت حفظ میراث فرهنگی ناملموس و معنوی انجام می‌شود که امروز اولین کاشی ماندگار تربت‌جام در مراسمی به پیشکسوت هنر‌های نمایشی و آیینی شهرستان اهدا شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت جام  ادامه داد: با توجه به اینکه هماهنگی‌های برگزاری مراسم از روز قبل برنامه‌ریزی شد، فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی فراهم نبود، اما جمع کثیری از مردم هنردوست تربت جام امروز در این مراسم به صورت خودجوش شرکت کردند که این موضوع نشان می‌دهد هنر‌های نمایشی و آئینی مورد توجه مردم است.

 

منبع؛ ایسنا

انتهای پیام//س.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.