سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از جوار مزار سردار دل ها صورت می گیرد؛

افتتاح دور دیگری از جشنواره تئاتر استان کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان فردا در گلزار شهدای کرمان افتتاح می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از آغاز به کار سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان خبر داد و گفت : مراسم گشایش این جشنواره، فردا سه شنبه نهم آذر ماه از ساعت ۸  در گلزار شهدای کرمان و از کنار مزار سردار دل‌ها، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز خواهد شد.

او افزود: در این جشنواره، هشت اثر از شهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان و شهربابک به مدت سه روز و به صورت غیرمتمرکز رقابت خواهند کرد.

علیزاده بیان کرد: سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان با شعار «تئاتر؛ داستان همیشه جاری» به توصیه مقامات بهداشتی استان کرمان به منظور جلوگیری از همه گیری بیماری کرونا، امسال نیز همچون ۲ سال گذشته به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

او  ضمن قدردانی از همکاری، همراهی و تلاش ستاد برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان، انجمن هنر‌های نمایشی استان کرمان و شرکت صنعتی معدنی گل گهر تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور هنرمندان گروه‌های شرکت کننده، مدیران اجرایی استان و جمعی از هنرمندان و اهالی نمایش، جمعه دوازدهم آذرماه به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

پخش زنده آثار سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان

مهدی بذرافشان، مدیرعامل انجمن هنر‌های نمایشی استان کرمان نیز گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان از فردا سه شنبه نهم آذر تا پنج شنبه ۱۲ آذر ماه در شهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان و شهربابک به مدت سه روز و به صورت غیر متمرکز برگزار خواهد شد.

بذرافشان افزود: از آن جایی که این جشنواره با توجه به توصیه مقامات بهداشتی استان کرمان به منظور جلوگیری از همه گیری بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، ستاد اجرایی جشنواره با ایجاد شرایط پخش زنده اجرا‌ها، این امکان را فراهم کرده تا علاقه‌مندان از دیدن آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره استفاده کنند.

او ادامه داد: بر این اساس علاقه‌مندان به آثار نمایشی می‌توانند آثار راه یافته به سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان را از صفحه آپارات ویژه جشنواره به نشانی Aparat/kermatheatre_anjoman/live و همچنین صفحه اینستاگرام به نشانی Kermantheatre_angoman انجمن هنر‌های نمایشی استان کرمان به صورت زنده مشاهده کنند.

 مدیرعامل انجمن هنر‌های نمایشی استان کرمان نصریح کرد: در شهر کرمان نیز نمایش زنده آثار در مجموعه تئاتر شهر کرمان به صورت زنده پخش خواهد شد.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.