سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن روز نیروی دریایی ارتش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی روز نیروی دریایی ارتش را به دلاورمردان دریا دل این مرز و بوم تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی روز نیروی دریایی ارتش را به دلاورمردان دریا دل این مرز و بوم تبریک گفت.

متن پیام تبریک سردار" احمد طاهری" به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
این تسلط دریایی، این حضور راهبردی برای نیرو‌های دریایی و ناوگان‌های دریایی ما، پیام آور عزت و بیداری ملت‌هاست. (مقام معظم رهبری)
با فرا رسیدن هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره عزیزانی دریادل نمایان می‌گردد که با رشادت‌ها و شجاعت‌های بی‌نظیر خود در طول ۸ سال دفاع مقدس، خصوصاً عملیات پیروزمندانه "مروارید "همچون کوهی استوار، سدی نفوذناپذیر شدند در برابر تهاجمات دشمنانی که تمام همت خود را برای برچیدن پرچم برافراشته و سرافراز جمهوری اسلامی به کار بسته بودند.
پس از گذشت سال‌ها از ۸ سال جنگ نابرابر، امروز نیروی دریایی مقتدرانه‌تر از قبل در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارد و نه تنها یک نیروی راهبردی بلکه بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد است که کسب این توانمندی و ظرفیت‌های ناب حاصل مجاهدت ها، وحدت، هماهنگی وهم افزایی دریادلان نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس است و همین امر سبب شده که هفتم آذرماه که به روز نیروی دریایی مزین شده، به عنوان یک روز فراموش ناشدنی در اذهان مردم دلیر و شهیدپرور ایران اسلامی ثبت شود.
نبرد سلحشورانه دریادلان در هفتم آذر ماه ۱۳۵۹ یکی از رخداد‌ها و وقایعی است که در تاریخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی می‌درخشد و بیش از هر مقوله‌ای شایستگی‌های رزمندگان نیروی دریایی ارتش برای دفاع از "استقلال، تمامیت ارضی و بحری کشور" را آشکار می‌سازد؛ یادآوری و باز خوانی این رویداد مهم، عزم و اراده این نیروی راهبردی را در اجرای مأموریت‌های خطیر مستحکم‌تر می‌نماید.
امروز نیز دلاورمردان غیور و ولایتمدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمسک به سیره نبوی و ائمه معصومین (صلوات الله علیهم) و نصب‌العین قراردادن رهنمود‌های سعادت‌بخش رهبر فرزانه انقلاب و با همت و اراده‌ای مستحکم و تلاش‌های شبانه‌روزی، با بکارگیری توانمندی‌های درونی خود به عنوان یک نیروی راهبردی در منطقه، آوازه غیرت و همبستگی‌شان سوار بر امواج نیلگون آب‌های بین‌المللی دروازه‌های پولادین جهان را در نوردیده که جای افتخار و بالندگی ملت شریف ایران اسلامی است.
اینجانب فرا رسیدن هفتم آذرماه، سالروز حماسه باشکوه دریادلان نیروی دریایی را به فرماندهان و کارکنان متعهد، مؤمن و انقلابی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفته و توفیق و سربلندی این نیروی پرتوان را برای ادامه مسیر دفاع و صیانت از این مرز و بوم تحت زعامت و رهبری فرماندهی معظّم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان خواستارم.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان
سرتیپ دوم پاسدار احمد طاهری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.