سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی:

گاز ادارات پرمصرف خراسان شمالی قطع می‌شود

میربلوکی گفت:به ادارات پرمصرف تذکرات لازم داده می‌شود و در صورت سرپیچی، گاز آنان قطع خواهد شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسن رضا میربلوکی مدیر عامل شرکت گاز استان از تشکیل گروه‌هایی برای سرکشی و کنترل مصرف گاز ادارات خبر داد و مردم را به رعایت الگوی مصرف برای گذر آسانتر از فصل سرد سال فرا خواند.

میربلوکی گفت: به ادارات پرمصرف تذکرات لازم داده می‌شود و در صورت سرپیچی، گاز آنان قطع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی از اعمال محدودیت‌ها برای برخی صنایع استان هم گفت و افزود: کارخانه سیمان فقط می‌تواند برای گرم کردن دستگاه‌ها از گاز شهری استفاده کند و برای بقیه نیاز خود باید از گاز مایع بهره ببرد.

میربلوکی با بیان اینکه این محدودیت‌ها شامل کارخانه فولاد، ریخته گری و کیمیای اسفراین هم می‌شود گفت: این کارخانه‌ها از دستورات تبعیت نمی‌کنند. برای بررسی وضعیت، کمیته‌ای تشکیل شده تا درباره آنان تصمیم گیری شود.

او این را هم گفت: محدویت‌ها برای نیروگاه‌ها از طریق دیسپاچینگ وزارت نیرو و مجتمع پتروشیمی هم از طریق شرکت ملی گاز اعمال می‌شود که متغیر است و تاکنون برای پتروشیمی محدودیتی نداشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان با توصیه به مردم برای کاهش مصرف گاز گفت: استان ۳۶۰ هزار مشترک دارد که اگر روزانه یک متر مکعب صرفه جویی شود، این صرفه جویی برابر گاز مصرفی مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و یا کارخانه سیمان خواهد بود.

انتهای پیام/د

برچسب ها: مصرف گاز ، قطع گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.