سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش کمدی " پاپاراتزی " برای علاقه مندان به کمدی

اجرای عموم نمایش کمدی " پاپاراتزی " به نویسندگی میثم صدرا و جواد جعفری از امروز آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زمزم معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که اجرای عمومی نمایش " پاپاراتزی " تا ۲۶ آذر ادامه دارد، گفت: علاقه مندان می‌توانند در این مدت هر شب ساعت ۲۱، به تماشای این نمایش در پلاتو پروفسور کامیابی مسک بنشینند.

وی با اشاره به این که بلیت نمایش را می‌توان از طریق موسسه هنری عرفان واقع در شهدای یک، تهیه کرد، افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونا، نمایش با نصف ظرفیت سالن و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اجرا می‌شود.

نمایش «پاپاراتزی» روایت زندگی زوجی است که از شهرستان به تهران مهاجرت می‌کنند تا بتوانند به پیشرفت کاری، کسب درآمد بیشتر و شهرت دست یابند و در نهایت فشار واقعیت موجود در راه رسیدن به این خواسته، آمال و آرزوهای شان را نابود و سرانجام شخصیت اصلی نمایش دچار انحطاط می‌شود.

در این نمایش میثم صدرا به عنوان کارگردان و طراح صحنه، جواد جعفری، مهدیه زنگویی، مرضیه زمانی پور، محمدرضا مرصعی و امیرحسین توکلی بعنوان بازیگر و همچنین مهدی سبزاری دستیار کارگردان، فهیمه یوسفی به عنوان منشی صحنه، امیر جم نور و صوت، علی یوسفی اجرای دکور و امیرحسین توکلی بعنوان طراح پوستر و بروشور همکاری دارند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.