سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنترل مراکز خرید از راهکار‌های مبارزه با قاچاق چوب

یکی از راهکار‌های مبارزه با قاچاق چوب، کنترل مراکز خرید چوب آلات، کارخانجات و صنایع تبدیلی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری در دومین جلسه شورای حفاظت این اداره کل، گفت: یکی از راهکار‌های مبارزه با قاچاق چوب، کنترل مراکز خرید چوب آلات و کارخانجات و صنایع تبدیلی است.

او در ادامه خواستار اقدامات پیشگیرانه و نظارت مستمر توسط اعضای شورای حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری شد.

سرهنگ ذکریایی افزود: قطع صدور هر گونه پروانه حمل چوب برای مراکز خرید چوب آلات و کارگاه‌های غیرمجاز در شهرستان‌ها و همچنین پلمب کلیه کارگاه‌های مجاز و غیرمجاز که سابقه تخلف و تبدیل چوب آلات قاچاق فعالیت دارند با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط (صنعت معدن تجارت- اماکن) و کسب دستور قضائی در اسرع وقت انجام گیرد.

او گفت: توقیف هر گونه خودروی حامل چوب آلات بدون دستور مقام قضائی ممنوع بوده و برابر قانون چوب آلات مکشوفه با تنظیم صورت جلسه در اداره شهرستان تخلیه و ضبط خودروی متخلفین با کسب دستور قضائی تا رسیدگی به پرونده، به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شود به هیچ وجه خودرو‌های متخلفین در ادارت شهرستان‌ها و سرجنگلبانی‌ها توقیف و نگهداری نشوند.

سرهنگ ذکریایی در خصوص سفر فرمانده محترم یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و تیم بازرسی در روز‌های آتی، افزود: نظم و انضباط و البسه مناسب حفاظتی رعایت شود. وی افزود: تخلفات در دفاتر مربوطه سرجنگلبانی‌ها به صورت صحیح ثبت گردد و نسبت به اجرای احکام اجرا نشده اقدامات لازم و قانونی با جدیت انجام شود و چنانچه در اجرای احکام نیاز به نیروی کمکی باشد به این فرماندهی اعلام تا پشتیبانی‌های لازم در خصوص اجرای احکام انجام گیرد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.