سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی:

هواداران پرسپولیس بازوی قدرت ما هستند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: باعث خوشحالی ما بود که هوادارانمان را دیدیم و آنها بازوی قدرت ما هستند. بازیکنان هم عالی بازی کردند و ۳ امتیاز خوب را گرفتیم.

او درباره اینکه نبود VAR در این بازی حس شد، گفت: همیشه حس می‌شود. به چه کسی باید بگوییم؟ امیدواریم کار‌ها انجام شود.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه این تیم به ۲ امتیازی صدر رسیده، گفت: بازی به بازی بهتر می‌شویم. چند سال سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و قهرمانی‌های خوبی گرفتیم. اکنون هم شرایطمان بهتر می‌شود و  بازیکنان جدید کار می‌کنند. امیدوارم روز به روز با کمک هوادارانمان قوی‌تر شویم.

او درباره اوضاع مالی و اینکه قرار بود امروز ۱۵ درصد واریز شود، گفت: قرار است این پول واریز شود. امیدوارم صدری بتواند این کار را انجام بدهد.

حسینی درباره اینکه وزیر ورزش گفت عده‌ای فقط باید در مورد مسائل فنی صحبت کنند و آیا بازیکنان یا کادرفنی نباید اعتراضی به مدیریت داشته باشند، گفت: مشکلاتی که داریم را باید بیان کنیم. چه بازیکن و چه مربی مشکلات زیادی داریم. همیشه هم در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم. وقتی پرسپولیس و استقلال زیر نظر سجادی است باید دیدگاه دیگری داشته باشد و به این ۲ تیم کمک کند. امیدوارم شرایطمان بهتر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.