سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصناف مهاباد ۵۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد گفت: طی ماه گذشته واحد‌های صنفی این شهرستان ۵۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، یوسف شریف زاده مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد افزود: طی ماه گذشته ۴۶ پرونده تخلف در قالب ۴۰۹ بازرسی برای واحد‌های صنفی این شهرستان تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

وی ادامه داد: ارزش ریالی تخلف پرونده‌های ثبت شده حدود ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که شامل تخلفات از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن نکات بهداشتی مرتبط با بیماری کروناست.

شریف زاده با اعلام اینکه همچنین ۴۸ مورد گشت مشترک با سایر ادارات در قالب بازرسی صورت گرفته، اضافه کرد: پرونده تخلف‌های صنفی پس از تنظیم به تعزیرات حکومتی ارسال و در صورت استمرار تخلف با همکاری مراجع دیگر اقدام به پلمب این واحد‌ها می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح بازرسی از اصناف همه روزه در ۲ شیفت کاری اجرا می‌شود، گفت: در همین مدت ۱۶ مورد شکایت از واحد‌های مختلف صنفی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و تلفن ثابت ۴۲۴۴۹۹۷۴ این شهرستان توسط شهروندان گزارش شده است.

مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد افزود: شهروندان می‌توانند تخلفات اقتصادی شامل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را از طریق سامانه ۱۲۴ و شماره تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ و یا به صورت حضوری به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.