به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به این که سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود مدیریت خدمات ایجادشده است،گفت: صحتسنجی و بهروزرسانی اطلاعات فردی، پالایش اطلاعات مددجویان، دسترسی آسان به سامانه، مراجعه نکردن به امداد و رایگان بودن ثبت درخواست خدمات، بخشی از مزایای این سامانه است.
محمدی فرد گفت: بهرهمندی از ظرفیت دهیاران، شوراهای روستا، بخش و شهر، مراکز نیکوکاری، گروههای جهادی، بسیج و ... برای اطلاعرسانی به مددجویان نسبت به در اختیار داشتن شماره تلفن همراه معتبر به نام سرپرست و کد پستی معتبر و همخوان با محل سکونت و امکان ثبت برخی از اطلاعات فردی و خانواری در سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در قالب خود اظهاری از دیگر برنامهها است.
انتهای پیام/د.خ