سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای دانشگاه پیام‌نور واحد لردگان به مرکز

با موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اخذ مجوز، واحد پیام‌نور لردگان به مرکز ارتقا پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید فدایی ده چشمه مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از ارتقا واحد پیام‌نور لردگان به مرکز خبر داد و گفت: دارا بودن ۱۶ آیتم از جمله داشتن حداقل ۱۵۰۰ دانشجو، دارا بودن سایت کامپیوتری و کتابخانه مجهز و دارای کتب لازم از جمله مزیت‌های این مرکز است.

او با بیان اینکه درخواست ارتقا واحد پیام نور لردگان به مرکز به وزارت علوم صادر شد، اظهار داشت: این درخواست از چهار سال قبل ارسال شده و خوشبختانه در مهرماه ۱۴۰۰ با این درخواست موافقت صورت گرفت و نهایتا در اواخر آبان‌ماه نامه مربوطه این تاییدیه وصول شد.


بیشتر بخوانید


فدایی در خصوص شرایط ارتقای واحد به مرکز بین دانشگاه‌های پیام‌نور، اضافه کرد: ۱۶ آیتم باید در این موضع لحاظ شود که از جمله آن‌ها می‌توان به دارا بودن سایت کامپیوتری، پهنای باند مناسب اینترنت، داشتن حداقل یکهزار و ۵۰۰ دانشجو، کتابخانه مجهز و دارای کتب لازم، فضای فرهنگی مناسب، فضای فرهنگی و فضای ورزشی استاندارد اشاره کرد.

او با بیان اینکه پس از دانشگاه پیام نور واحد شهرکرد، مرکز پیام نور لردگان بیشترین جمعیت دانشجویی را دارد، ادامه داد: در حال حاضر واحد‌ها تنها می‌توانند مقطع کارشناسی را داشته باشند، در حالی‌که مراکز شرایط لازم را برای ارتقای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا را دارند و استقلال در تصمیم‌گیری یکی دیگر از امتیازات مراکز پیام نور است.

فدایی اظهار داشت: با ارتقای این واحد، دانشگاه پیام نور لردگان پس از شهرکرد، فارسان و بروجن، چهارمین مرکز دانشگاهی پیام نور در چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.