سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص یک هزار تُن نهاده دامی به دامداران منطقه خارتوران شاهرود

استاندار سمنان با بیان اینکه یک هزار تُن نهاده دامی برای دامداران منطقه خارتوران شاهرود تخصیص یافته است گفت: مقرر شد تا هر ماه ۲۵۰ تُن نهاده دامی به دامداران این منطقه تحویل شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان  گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، یکی از اولویت‌های اساسی استان است.

وی با بیان اینکه برخی عقب ماندگی‌ها و نواقص طرح‌های روستایی به کمبود بودجه و اعتبار مربوط نیست بلکه به خاطر حضور نیافتن مدیران کل در این مناطق است، ابراز داشت: مشکلات مرتبط با پوشش مخابراتی، آب و محور‌های مواصلاتی منطقه خارتوران پیگیری می‌شود.

هاشمی روستای دستجرد را با قدمت بالا و دارای ظرفیت‌های انسانی فراوان در زمینه‌های علمی، دانشگاهی و اجرایی خواند و ابراز داشت: برای گذر از جنگ اقتصادی، بیش از پیش نیازمند همراهی و مشارکت اقشار مختلف مردم هستیم.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه موضوع تامین و مصرف بهینه آب، ۲ نکته اساسی و مورد تاکید رییس جمهوری است، تصریح کرد: توسعه مجتمع‌های گلخانه ای، پوشش نهر‌ها و استفاده از سامانه آبیاری تحت فشار به همراه مصرف بهینه آب از نکته‌های قابل توجه و مورد تاکید در استان سمنان است.

به گفته وی، استانداری سمنان در موضوع تسطیح کشاورزی و احیای قنات‌ها در روستای دستجرد مساعدت خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.