هاشمی گفت: ۲ میلیارد ریال اعتبار برای تقویت منابع دهیاری‌های منطقه خارتوران شهرستان شاهرود به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی کسب و کار اختصاص یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جمع مردم روستای صالح آباد و روستا‌های همجوار بخش بیارجمند در خصوص انتخاب دهیاران افزود: دهیاران منتخب باید به دنبال افزایش بهره وری و تولید ثروت در روستا‌ها باشند.

وی با بیان اینکه ماندگاری روستاییان و رفع دغدغه دامداران در خصوص تامین نهاده‌های دامی در دستور کار است، ابراز داشت: حضور روستاییان در حاشیه کویر، موجب امنیت پایدار در منطقه می‌شود.

هاشمی از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات با بهره چهار درصد برای ایجاد اشتغال خبر داد و اظهار داشت: دهیاران منتخب باید ساکن در روستا‌ها باشند تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند.

استاندار سمنان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی امروز در قالب یک روز سفر به منطقه بیارجمند در شرق استان سمنان سفر کرده اند و دیدار با مردم روستا‌های گرماب، صالح آباد، باغستان، زمان آباد، احمدآباد، غزازان، گیور، دستجرد و شرکت در نشست شورای اداری بیارجمند را در برنامه کار دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.