سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بندر ماهشهر:

بسیج دانش آموزی یکی از ارکان‌های مهم بسیج است

سرگرد فرحانی بسیج دانش آموزی را یکی از ارکان‌های مهم و تاثیر گذار بسیج برشمرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالخالق درویشی رییس آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر در ابتدای این دیدار صمیمی گفت: بخش اعظمی از بسیجیان هم اکنون در پایه های مختلف مدارس در حال علم آموزی هستند و اینها قطعا در آینده میتوانند نخبگان علمی، سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی شوند که با روحیه بسیجی کشور را از کمک هر بیگانه ای بی نیاز کنند.

او اظهار داشت: تمام تلاش خود را میکنیم که در کنار آموزش به این دانش آموزان روح و فکر آنها را نیز با بیان رشادت های دلیر مردان کشور اعم از شهدا و بسیجیان پرورش دهیم.

سرگرد علی فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بندر ماهشهر نیز گفت: بسیجیان متعددی در بدنه سپاه داریم که در سنین نوجوانی و جوانی هستند و با تمایل و علاقه ی بسیار جذب بسیج می شوند. قطعا این روحیه از دل آموزش هایی بیرون می آید که در مدارس به آنها داده می شود و فی الواقع نقش مدارس در شکل گیری روحیه بسیجی این افراد بسیار موثر است.

وی بسیج دانش آموزی را یکی از ارکان های تاثیر گذار در برپایی مراسمات مذهبی، سیاسی و اجتماعی در مدارس دانست و آنها را افرادی ارزیابی کرد که نه تنها آینده انقلاب را می سازند بلکه ستون های کشور را استوار نگاه خواهند داشت.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.