سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۵۰ سارق و ۴۰ محکوم فراری در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری ۵۰ سارق و ۴۰ نفر از محکومان غایب و فراری مراجع قضائی با اجرای طرح "ذوالفقار ۳ " در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تحت عنوان "ذوالفقار ۳ " با استفاده از ظرفیت و توان ماموران کلانتری ها، نیرو‌های یگان امداد و پلیس‌های تخصصی در  شهرستان فلاورجان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که ۴۸ ساعت به طول انجامید ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ۵۰ سارق متواری و ۴۰ نفر از محکومان غایب و تحت تعقیب مراجع قضایی رادستگیر کردند که با دستگیری این سارقان ۶۶ فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان همچنین دستگیری ۵۴ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر و دستگیری ۳ نفر از اراذل واوباش را از دیگر نتایج این طرح برشمرد.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به تداوم این گونه طرح‌ها و برنامه‌های پلیس به منظور افزایش ارتقاء امنیت و احساس امنیت شهروندان خاطر نشان کرد:هدف اصلی از اجرای طرح که با استقبال خوب شهروندان روبه رو شد، برخورد با مخلان نظم و آسایش عمومی در سطح شهرستان است و پلیس به هیچ عنوان اجازه فرصت طلبی به افراد با رفتار‌های ناهنجار دربین شهروندان را نخواهد داد.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
با سلام و خسته نباشی به نیروی انتظامی
خواهش دارم که الان که دو روز به عید نوروز مانده است شروع به جمع آوری افرادی که سابقه سرقت دارند بکنید و بدهیدشون به کمپ ها تا اینکه مردم با امنیت کامل از لوازم منزل شون راحت بروند مسافرت و بیایند و بعد این افراد را آزاد کنید وگرنه تو این تعطیلات که خانه ها خالی از افراد آن خانه است این افراد که سابقه سرقت دارند میروند به خانه های خالی و لوازم آن خانه ها را سرقت میکنند.
با تشکر