فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم‌های برق خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم برق و سریالی شدن موضوع، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به حساسیت مأموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد با رصد‌های اطلاعاتی و انجام تحقیقات محلی مخفیگاه سارق را شناسایی کردند.

بساطی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با اخذ مجوز‌های لازم قضائی به محل مذکور اعزام شدند و در یک عملیات منسجم سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه پلیسی با توجه به ارائه مدارک موجود مبنی بر کشف کابل‌های مسروقه از مخفیگاه متهم به ۷ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

او در پایان بابیان اینکه سارق ۳۲ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد و به‌عنوان یک ضرورت همه مردم باید ضمن توجه و رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی در این راستا به پلیس کمک کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار