سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف اجرای آسفالت گرم با کاهش دما و برودت هوای استان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از توقف اجرای آسفالت گرم در شرایط آب و هوایی سرد و برودت دما بدلیل جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های ملی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی ضمن تاکید بر اجرای دقیق و اصولی پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت محور‌های روستایی سطح استان اظهار داشت: به دلیل مشکلات تامین قیر و عدم اختصاص آن در زمان مناسب برای اجرای برخی پروژه‌ها و از سویی دیگر با آغاز فصل بارش و وقوع سرما اجرای عملیات آسفالت با تاخیر انجام گرفته و در برخی موارد به دلیل تداوم سرما امکان پذیر نخواهد بود.

 وی افزود: طبق اصول فنی و مهندسی اجرای آسفالت در یک منطقه تابع شرایط و مقررات خاصی مانند: دمای زمین، دمای محیط و دمای آسفالت است که عدم رعایت این شرایط اجرای آسفالت را بی ثمر کرده و باعث تخریب سریع آسفالت خواهد شد.

شکری اذعان داشت: قیر مورد نیاز محور‌های روستایی که بر اثر شروع فصل سرد و عدم وجود شرایط فنی آسفالت نشده اند ذخیره شده و به محض ایجاد شرایط لازم و در اسرع وقت جهت اجرای آسفالت تخصیص داده خواهد شد و اهالی مناطق این روستا‌ها از این حیث نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.