سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلم سینمایی «منصور» برای نمازگزاران جمعه تهران اکران می‌شود

فیلم سینمایی «منصور» این هفته برای نمازگزاران جمعه تهران اکران می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی «منصور» جمعه این هفته برای نمازگزاران جمعه تهران اکران می‌شود.

گفتنی است نماز جمعه این هفته تهران در مصلی تهران برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «منصور»، درباره بخش‌هایی از زندگی امیر سرلشکر شهید منصور ستاری و ساخت اولین جنگنده کاملا ایرانی است. بخش دیگری از این فیلم نیز به روایت سال‌های پایانی دفاع مقدس می‌پردازد که ایران به شدت درگیر کمبود تسلیحات نظامی است و سرتیپ ستاری بر یک پروژه مهم کار می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
سلام. ابتکار جالب هنری برای برنامه جمعه است. حتما تسهیلات متناسب فصل، رعایت پروتکل های بهداشتی لازم و سایر موارد ضروری را هم مد نظر قرار داده و خواهید داد.
منصور
۱۴:۴۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
برنامه جلب سیاحانه؟؟
عمار
۱۳:۵۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
آخه عزیز دل برادر توی این اوضای وخیم کرونایی این فیلم منصور رو باید در شبکه سراسری صدا و سیما از طریق تلویزیون پخشش کنید برای همه ملت ایران تا در خانه هاشون با خیال راحت با تنظیم صدا و تصویر مورد علاقه خودشون بشینند یا دراز بکشند یا تکیه به پشتی بزنند و ببینند تا متوجه این فیلم شوند آخه توی نماز جمعه توی اون شلوغی جمعیت و سر صداهای مختلف و صدای نامیزون پخش بلندگوها چطور میشه کاملا متوجه شد در ضمن سالمندان نمی توانند زیاد روی زمین و صندلی بنشینند باید دراز بکشن بالش زیر سرشون یا زیر بغلشون بزارن یا تکیه بدهند به پشتی لم بدهند بتونند فیلمو ببینند و توی نماز جمعه این امکانات نیست و نمی شود همان از طریق تلویزیون در شبکه های مختلف و در روزهای مختلف و ساعات مختلف پخشش کنید همه با خیال راحت در امنیت و آسودگی به دور از خطر ویروس منحوس کرونا می بینند به طرق خودشون . و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .