سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد؛

تحویل منازل مردم آسیب‌دیده از زلزله در بندرعباس‌ تا شب عید ۱۴۰۱

اکبر نیکزاد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال همه واحد‌های آسیب دیدگان از زلزله بندرعباس را تحویل خواهیم داد.

  به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:  با توجه به اینکه حجم عملیات بازسازی زیاد بود ما از بنیاد مسکن‌های ۴ استان کردستان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان هم کمک گرفتیم تا کار ساخت منازل مسکونی مردم زودتر به سرانجام برسد.
وی افزود: در بازدیدی که از منطقه داشتیم با مردمی بسیار نجیب و شریف و کم توقع مواجه شدیم، اما هر روز که این عزیزان در چادر سپری کنند برای ما و بویژه رئیس جمهور سخت خواهد بود و برنامه ریزی ما این هست که تا پایان سال همه این واحد‌ها را تحویل دهیم و مردم در سال جدید زیر سقف‌های مقاوم اسکان پیدا کنند.
او گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که باید ۲ هزار و ۵۰۰ واحد آسیب دیده از زلزله، تخریب و از نو ساخته شود و ۷۰۰ واحد نیز نیاز به تعمیر دارد. و برای بازسازی هر واحد مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات و ۷۰ میلیون تومان کمک بلاعوض اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز به واحد‌هایی تعلق می‌گیرد که نیاز به تعمیر دارند.
یکشنبه ۲۳ آبان دو زمین لرزه به بزرگی ۶ و ۴ و ۶ و ۳ دهم ریشتر بخش فین در شهرستان بندرعباس را لرزاند که ۷۰۰ میلارد تومان به زیر ساخت‌ها و منازل مسکونی منطقه خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/ن

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.