سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۷میلیارد ریال به توسعه کانون‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۳۷ میلیارد ریال برای تجهیز و توسعه کانون‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان در شهرستان‌های نیکشهر، زابل و هیرمند اختصاص یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: توانمندسازی بانوان، کارآمدترین راه دستیابی به توسعه پایدار بشمار می‌رود و با توجه به تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر تکمیل کانون‌های یاد شده و با توجه به سفر اخیر وی به نیکشهر و بررسی ظرفیت‌های آن شهرستان،۱۷میلیارد ریال برای تجهیز کانون نیکشهر و ۲ میلیارد برای تجهیز کانون شهرستان‌های زابل و هیرمند تخصیص یافته است.

وی گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای زنان و علاقمندی آن‌ها برای مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی، دریچه‌ای رو به شکوفایی اقتصادی خواهد گشود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: رسالت مهم کانون‌های فرهنگی و اجتماعی زنان در سطح استان، توسعه شاخص‌های توسعه بانوان در حوزه‌های مختلف، تقویت توانمندی‌های آن و گسترش سطح مشارکت‌های همه جانبه جامعه یاد شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.