سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تیم‌های ملی فوتسال:

ماندن یا نماندن ناظم الشریعه بستگی به نظر عزیزی خادم دارد

غلامعلی هنرپیشه مدیر تیم‌های ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت این کمیته و انتخاب سرمربی تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

غلامعلی هنرپیشه مدیر تیم‌های ملی فوتسال در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این کمیته و اینکه چه زمانی رئیس کمیته فوتسال مشخص خواهد شد اظهار داشت: اطلاع دقیقی درباره انتخاب ریاست کمیته فوتسال ندارم و فدراسیون فوتبال هم هنوز چیزی در این مورد به ما اعلام نکرده است. تا رئیس کمیته فوتسال مشخص نشود نمی‌توان هیچ برنامه ریزی درباره اردو‌ها و بازی‌های تیم ملی انجام داد. به هر حال رئیس کمیته فوتسال را رئیس فدراسیون فوتبال باید مشخص کند تا ما هم بعد از آن بتوانیم برنامه‌های مورد نظر خودمان را معلوم کنیم.

مدیر تیم‌های ملی فوتسال ادامه داد: در جلسه آخری که اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کردند قرار شد در آنجا راجع به فوتسال تصمیم گیری شود که به دلیل برخی مشکلات این تصمیم گرفته نشد. فعلا که فوتسال بدون رئیس مانده است و اینکه چه زمانی رئیس آن انتخاب خواهد شد معلوم نیست. در هر صورت ما هم منتظر هستیم تا فدراسیون فوتبال هر چه زودتر رئیس کمیته فوتسال را مشخص کند تا برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

هنرپیشه درباره آخرین وضعیت ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال بیان داشت: چندی پیش جلسه کمیته فوتسال با حضور تمامی اعضا برگزار شد و در آنجا ناظم الشریعه حضور پیدا کرد و راجع به تیم ملی صحبت‌هایی انجام داد. اعضای کمیته از سرمربی تیم ملی سوالاتی پرسیدند و او هم به تمامی سوال‌ها پاسخ داد. در نهایت ماندن یا نماندن ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال بستگی به نظر عزیزی خادم دارد.


بیشتر بخوانید


مدیر تیم‌های ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی فوتسال با گزینه‌ای صحبت کرده است یا خیر بیان کرد: بعید می‌دانم صحبتی انجام شده باشد. در آخرین جلسه‌ای که برگزار کردیم هیچ صحبتی راجع به این موضوع نشد و اگر هم حرفی زده شده باشد، من اطلاع دقیقی از آن ندارم. همان طور که گفتم ماندن یا نماندن ناظم الشریعه در تیم ملی بستگی به نظر عزیزی خادم دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.