سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد نیر :

خیران نیری به نیازمندان ۴۶۰ میلیون تومان کمک نقدی کردند

محمد باقری گفت: حامیان نیکوکار منطقه نیر حدود ۴۵۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد باقری، رئیس کمیته امداد نیر با بیان اینکه مردم نیکوکار این منطقه همواره در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند، گفت: حامیان نیکوکار منطقه نیر در شش‌ماهه نخست امسال حدود ۴۶۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند و افزایش ۳۹ درصدی کمک‌ها نسبت به مدت مشابه در پارسال را رقم زدند.

باقری افزود: ۱۵۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم (محسنین)، تحت حمایت کمیته امداد نیر از حمایت ۴۸۶ حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

او بیان کرد: سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده و حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند.

باقری گفت: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهر نیر یا تماس با شماره تلفن ۳۲۶۵۳۲۰۵ در این طرح خداپسندانه شرکت کنند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار ایتام و فرزندان نیازمند (محسنین) قرار دهند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.