مدیرکل کمیته امداد استان یزد، گفت: پنج هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند در استان یزد از حمایت ۱۸ هزار حامی نیکوکار بهره مند شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد، گفت: پنج هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم در استان یزد از حمایت ۱۸ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند، این در حالی است که ۲۳ درصد آنان یتیم و ۷۷ درصد فرزندان نیازمند غیر یتیم هستند.

شجاعان با اشاره به اینکه در هفت ماهه نخست سال جاری ۲۱ میلیارد تومان از سوی حامیان خیراندیش به‌صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم کمک شد، افزود: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های موفق این نهاد است، مردم خداجوی استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به معیشت آن‌ها کمک کنند.

او بیان کرد: سامانه اکرام ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

شجاعان ادامه داد: سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری#۰۳۵۸۸۷۷ تلفن همراه، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزار‌های کاربردی تلفن همراه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.