سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان مصرف گاز در همدان ۱۴ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان مصرف گاز توسط مشترکان ۱۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله فیاض، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد و ۲۶۶ متر مکعب گاز مصرف کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.

او افزود: مشترکان گاز طبیعی استان مشترکان گاز طبیعی استان در هشت ماه سال ۱۳۹۹ نزدیک به یک میلیارد و ۹۷۳ میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد:متاسفانه ۳۵۲ هزار مشترک استان همدان بیش از حد مجاز گاز مصرف می‌کنند.

فیاض عنوان کرد: ۳۱ شهر و یک‌هزار و ۳۶ روستای استان همدان گاز رسانی شده است و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی استان از شبکه گازرسانی بهره می‌برند.

او با بیان اینکه با پروژه گازرسانی به ۴ روستای استان در دست اقدام است، گفت: این استان ۳۳ روستای کمتر از ۲۰ خانوار دارد که بر اساس قانون فقط به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار گازرسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان ۶۶۳ هزار و ۸۶۱ مشترک گاز دارد، افزود: ۴۴۵ هزار و ۵۸۵ مشترک شهری و ۲۱۸ هزار و ۲۷۶ مشترک روستایی از مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان همدان هستند.

فیاض با اشاره به طرح بخشودگی قبض مشترکان کم مصرف اظهار داشت: ۱۷ درصد از مشترکان گاز استان شامل این طرح شدند که بهای گاز آن‌ها معادل ۷۶۰ میلیون تومان بخشیده شد.

او ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ برداشت گاز در استان، ۲ میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۵۱۰ متر مکعب و این میزان در سال ۱۳۹۸ برابر با یک میلیارد و ۹۹۵ میلیون و ۷۹۸ متر مکعب ثبت شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اضافه کرد: ۵۴۰ میلیون متر مکعب از گاز مصرفی استان متعلق به مشترکان خانگی و تجاری است.
فیاض ادامه داد: ۶۲ درصد مشترکان گاز طبیعی استان مشترک خانگی و ۳۸ درصد نیز مشترک صنعتی هستند.

او گفت: مطالبات این شرکت از مشترکان گاز در مجموع بیش از ۲۱۲ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.