سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم پیگیری‌ها برای تسریع در بهره‌برداری از پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون

سرپرست فرمانداری ویژه کازرون از تداوم پیگیری‌ها برای تسریع در بهره‌برداری از پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیرحسین مرادی‌زادگان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون به همراه جمعی از اعضا هیئت رئیسه دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور در پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن بازدید از کارگاه‌های فعال در این مجموعه دانشگاهی، به گفتگو پیرامون راهکار‌های موجود برای تسریع در آغاز بهره‌ برداری از این پردیس پرداخت.

غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت انتخاب مرادی‌زادگان به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کازرون، با ابراز امیدواری نسبت به تداوم موفقیت‌های ایشان در این سمت، بیان کرد: انتظارات مردم و دانشجویان از دانشگاه سلمان فارسی کازرون زیاد است.

او تصریح کرد: راه‌اندازی پردیس دانشگاه  سلمان فارسی کازرون نه تنها یکی از اولویت‌های مورد مطالبه عموم مردم شهرستان است، بلکه می‌تواند بسیاری از چالش‌ها و مسائل پیش‌روی دانشگاه را نیز برطرف کند.

غریب فاضل نیا ادامه داد: بر این اساس تلاش شده تا با اتکا به ظرفیت‌های موجود و تعامل مداوم با مجموعه دستگاه‌های مدیریتی در شهرستان کازرون، استان و سطح ملی، برخی چالش‌های موجود در این زمینه راه‌اندازی و برطرف کنیم.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون افزود: پیگیری‌های تمامی مجموعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در کنار حمایت‌هایی که از سوی مردم و مسئولان انجام شده تا بتوانیم طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته چند کارگاه را در این سایت فعال کنیم.

امیرحسین مرادی‌زادگان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون نیز در این بازدید، ضمن قابل توجه ارزیابی نمودن فعالیت‌های انجام شده اضافه کرد: برخی قسمت‌های این پردیس، در مرحله‌ای قرار دارند که می‌توانند با حمایت‌های بیشتر به بهره‌برداری برسند.

او اظهار کرد: تقویت ارتباط‌ها با نهاد‌های مرتبط در سطح استان و پیگیری موضوع، راهکار‌های اصولی برای تحقق چند گام نهایی را محقق می‌کند تا بتوان شاهد آغاز بهره‌برداری از این پردیس دانشگاهی بود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.