سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون ۸۴ درصدی شهروندان هفتکلی علیه کرونا ویروس

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل گفت:  ۸۴ درصد افراد و گروه‌های هدف بالای ۱۸ سال  در سطح  شهرستان با دریافت دُز اول علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مازیار مولایی پارده مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در خصوص آمار واکسیناسیون کرونا در شهرستان و روستا‌های آن گفت:  ۸۴ درصد افراد و گروه‌های هدف بالای ۱۸ سال  در سطح  شهرستان و ۷۱ درصد نیز در مناطق روستایی تابعه با دریافت دُز اول علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

او با بیان اینکه پوشش نوبت اول واکسیناسیون کرونای افراد بالای ۱۲ سال در مناطق شهری ۸۴ درصد و در مناطق روستایی نیز ۷۰ درصد بوده است، افزود: همچنین پوشش نوبت اول وکسیناسیون کرونای افراد ۱۲ تا ۱۷ سال در مناطق شهری ۷۸ درصد و در مناطق روستایی ۶۹ درصد بوده است.

مولایی پارده با بیان اینکه شهروندان هفتکلی  واکسیناسیون را جدی گرفته چراکه دریافت واکسن مطمئن‌ترین راه جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا  است، تصریح کرد:  همچنین افرادی که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده اند در اسرع وقت واکسن خود را دریافت کنند؛ تا هر چه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس باشیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.